12 AUGUSTI

Nu är det lite över två veckor sedan jag stod i mitt rum och packade det sista för att åka hit. Jag vet inte, jag tror fortfarande inte att jag förstår att jag ska va här läääääänge. Jag tänker ungefär 10 månader tillbaka, då jag hoppade runt som en invalid på kryckor med ortos, 10 månader sedan jag opererade mig, 10 månader sedan jag lovade att sticka ett par vantar (eller?).

Ni kanske läste inlägget igår om skolan, lät ganska illa. Det var det nog men efter lite grin i garderoben va jag på fötter idag igen och idag var det bättre. Jag tror jag vänjer mig om ett tag. Idag har jag pratat lite mer med folk i mina klasser vilket gör det lite lättare även fast upplägget på lektionerna är annorlunda från hemma. Jag är van att prata mycket, det vet ni som känner mig, och delta på lektioner men här sitter jag mest tyst och koncentrerar mig för att förstå vad fanken dom säger. Idag bytte jag även min matte som jag inte förstod någonting av. Istället har jag aerobics tredje perioden haha.

Efter skolan åkte jag och Hailey till gymmet och sedan hem och gjorde läxor... På kvällen hade vi fotbollsträning och jag va faktiskt med på det mesta, visserligen trött som en gris efter 5 min men knät kändes ganska bra så det är något att va glad för iallafall. Efter träningen åkte vi hem till en kompis på middag med båda familjerna och det va så gott ska ni veta!!

Nu måste jag sova, imorgon är det fredag och sista dagen i skolan för veckan. Då har vi s.k. rally-schedule vilket innebär att vi samlas i våra klasser (freshman, sophomores, juniors och seniors) och har någon grej innan lunch då vi seniors ska ha svarta kläder på oss.
På kvällen har vi match, jag spelar inte, och efter det ska vi äta och bada i vår tränares hus med laget.

Nu ska jag sova, godnattttt



hjärta


Kommentarer
Postat av: stephanie

Saknar dig så otroligt mycket älskade du!

2010-08-13 @ 23:48:08
Postat av: vant-sugen

ganska så säker på att du lova mig ett par vantar, i will never forgett vikis..! (;

2010-08-15 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0