22 AUGUSTI

Söndag igen efter en rolig helg trots min konstanta hosta, usch. Börjar misstänka att det är allergi eller något för den vill inte ge sig..

Iallafall, på fredagen efter skolan så åkte vi till gymmet och jag rehabade lite. När mina värdsystrar motionscyklade kollade jag på film. Dom har liksom ett rum med massa cyklar och en stor skärm så att det är som en bio, haha. Blev helt insatt i filmen så jag ville inte gå därifrån :( Jag var iallfall tvungen att slita mig och gå ut till bilen och så åkte vi hem, sov lite, duschade, åt kinamat och sen åkte vi till mitt första football-game! Jag förstod ingenting men häftigt var det iallfall. Efter det åkte vi, massa tjejer till Timmy på var där under kvällen och va där med lite andra människor och sov sedan hos tvillingarna. Kelsey och Cassandra, så grrrryma tjejer det där.
Vi gick upp ganska tidigt och åkte hemåt för att egentligen bara vända för att åka på pancake-breakfast på skolan. Där fick jag även träffa den nya utbytesstudenten från Danmark som ska gå på skolan hon med, trevligt trevligt. Jag tror att det ska komma en till tjej från Tyskland också! FEST.

På eftermiddagen gjorde vi inte mycket, tog det mest lugnt. På kvällen åkte vi till samma kille som vi var hos på fredagen och det var kul det med! Bra människor på det här stället som sagt. När vi kom hem runt 12 så satte vi oss och åt och åt och åt. Vi åt väl i ungefär 2 timmar och sen gick vi och la oss mätta och belåtna om inte annat.

Idag tog jag en riktig sovmorgon och tog det lugnt, gjorde lite läxor och tittade på tv. Jag tittade på My sister's keeper, sån fin film så jag dör! Jag badade lite i poolen och solade lite men otålig som jag är, gick jag in efter någon halvtimme och la mig här inne istället. Runt 6 så plockade tvillingarna upp mig i raggarkärran med världens bas och så åkte vi till glasstället där Hailey och Jenna jobbade och köpte glass. Så galet mycket god glass det finns här, jag vill aldrig åka hem. HIHI.

Senare så åkte vi och åt middag på Javi's, ett mexicanskt ställe som hade så goooooood mat. Min värdbror åker iväg till college imorgon så det här va hans sista kväll hemma. Känns förresten som att jag bara skriver om när jag äter.. men det är typ det jag gör här. Vi åt med en annan familj och det var trevligt! Efter det åkte vi och köpte glass, igen, men jag köpte ingen. Jag stod emot!!!!!! Bra.

Nu ligger jag i min säng och ska sova strax eftersom det är skola imorgon 07.40. Bara älskar den mysiga tiden! Helgerna går alldeles för fort här och nästa helg ska jag till Napa med fotbollslaget. Det ska bli kul, bara sett det på film hehehe.

Lägger in lite bilder från helgen!



Football!



Mer.



Det går ju inte att hoppa på en sån där. Killen som bodde där hade 1014 i rekord?? HUR?



Jenna, Jordan och jag



Jenna (värdsyster), jag och Jordan.

Nu ska jag sova, GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0