25 AUGUSTI

Dagarna går så fort och nu är det bara torsdag och sen är det fredag! På fredag åker jag till Napa och det ska bli så kul. Alla tre utbytesstudenter har värdsyskon som spelar fotboll och därför kommer alla tre att åka dit eftersom det är med fotbollslaget haha.

Idag då, idag har jag varit i skolan. Som om det vore något nytt. Det börjar gå lättare och det som för två veckor sen kändes helt omöjligt börjar kännas bra, jag klarar det här. Psykologi, Engelska, Aerobics, Visual Arts (som förövrigt är det roligaste ämnet) och sen ringde det ut för lunch. Samma rush varje dag då alla seniors ska ut på parkeringen och försöka komma iväg först för att slippa hamna i köer. Vid lunch åkte jag, Hailey, Clayton och Gino och åt på ett mexicanskt ställe och det va gott. Eftersom vi har off-campus lunch så blir det gott varje dag, inte det nyttigaste kanske, men gott iallfall. Förresten så gymmade jag hårt idag så då får jag äta onyttig mat. Jag körde massa rehab och cykel och snart ska väl mitt knä funka igen. Ont i hjärtat för Jossans skull som drog av sitt några månader innan mig och nu drog hon av andra. Livet är så orättvist.

Iallfall, innan jag åkte till gymmet så solade jag och badade i poolen. Idag va lika varmt som igår och det är helt helt sjukt. Som tur är ska det bli svalare imorgon, bara 32-35 grader.. BARA.

Ikväll har jag suttit och skrivit på min Autobiography och den blev helt okej tycker jag, det är svårt att skriva så formell engelska när jag inte ens kan skriva formellt på det här språket. Nu är klockan strax efter halv elva och jag ska sova, hur trött som helst. Mår iallfall bättre nu och har knappt hostat på hela dagen! Skönt.

Har inga nya bilder så det får bli en gammal.



Saknar dig bästabästa

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0