26 AUGUSTI

Idag har varit braaaaaaaaaaaaa. Gick i skolan, efter åkte vi och köpte glass, åkte till gymmet och va riktigt duktig där faktiskt. Efteråt hänge jag lite hemma innan Jordan knackade på min dörr och hämtade upp mig för att åka till K-Mart för att handla tröjor och färg. Vi fixade tröjor inför alla rallyn med sprayfärg och mallar, dom blev balla! Nu ska jag sova men jag lägger in bilder från ikväll, mer bilder kommer imorgon från själva rallyt. Och nej, jag pratar inte om bil-rallyn.



Seniors!



Bry, Jordan, Hailey



Spray spray spray



Slitit jobb



Hailey, Jenna och Jag. "Systrarna"



Sweedie är mitt nya nickname. Sweetie + Swede = Sweedie
I guld också. Rött och guld är skolans färger.

Lägger upp bilder på den färdiga tröjan imorgon plus lite annat. Godnatt puss puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0