30 AUGUSTI

Måndag igen efter en helg i Napa. Bra men kall helg, frös halvt ihjäl första dagen vilket verkar vara ett tecken på att jag blivit bortskämd med värme dom senaste veckorna... Vi åkte i princip direkt efter skolan i fredags efter att ha packat ihop alla grejer. Det tog runt 3 timmar att bila upp men som vanligt när jag åker bil så sov jag, skönt det iallfall. Vi kom fram till hotellet vid 6 någongång och lastade ur alla sakerna i rummen, jag, Hailey och Bry hade ett rum där ingenting funkade haha. Tyvärr missade vi första football-matchen.... buhu. Vi vann tydligen stort iallfall. Jaja, vi satte på oss lite varmare kläder eftersom det var så kallt (inte jämfört med er kanske men) och gick ut och åt på en italiensk resturang.
Vi va trötta så vi gick hemåt efter vi ätit och tittade på film och gick och la oss ganska tidigt för att gå upp vid 8.30 morgonen efter. Vi åkte till första matchen som dom vann och spelade nästa match ett tag efter och även den vann dom, jag är så sjukt sugen på att spela. Mitt mål, en månad sen är jag där.

Iallfall, på kvällen så åt vi i laget, nästan alla, middag tillsammans. Alla tjejer i laget är jättegulliga så det var trevligt. Jag, Hailey och Bry gick mot vårat hotell men stannade vid någon utepjäs, lite ballt faktiskt. Vi såg klart på den och gick sedan hem och hängde lite innan vi gick och la oss.
Upp 9 dagen efter för att åka och äta frukost på ett mexicanskt ställe, HUR gott som helst. Jag äter mexicansk mat ungefär hela tiden och det är så sjukt gott, kan knappt vänta till vi åker till Mexico!!

Hursomhelst, innan matchen som var 12.30 var vi och shoppade på Target och jag hittade riktigt fina grejer faktiskt, nu klarar jag mig nog ett tag. Saknar min garderob hemma... jag har ju inget att sätta på mig. Vi åkte och tittade på matchen som slutade oavgjord men som ändå gjorde att dom gick vidare till final. Vi åkte till en outlet mellan matcherna och jag köpte bla en jeansjacka (SAKNAR NÄMLIGEN DEN DÄR HEMMA MINA KÄRA SYSTRAR) eftersom det börjar bli lite kallare. Brrrrrra grejer.

Finalen då, dom spelade bra men tyvärr fick dom ett mål i baken och därmed förlorade dom med 1-0... Tråkigt men jag är imponerad alltså, dom är riktigt duktiga.

Efter matchen var det bara att sätta sig i bilen och börja resan hemåt. Vi kom hem runt 9.30 efter att ha stannat och ätit på In-N-Out vilket var stället där jag åt min första måltid i CA för ungefär en månad sen. Jag har redan varit iväg en månad, det har gått väldigt väldigt fort. Det går nästan lite för fort.

Nu sitter jag här och kom hem från gymmet för en stund sen, duktigt. Fastnade framför filmen när jag cyklade idag igen haha. Ikväll måste jag göra massa läxor..... Hade två prov idag också men det gick ganska bra! Mycket lättare nu.

Lägger lite blandade bilder från fredagen och helgen!


 
Framsidan av min tröja, Seniors 2011



Baksidan av tröjan, Sweedie. OHS (Oakdale High School) och en hästsko eftersom vi är Oakdale Mustangs och har en häst som symbol.



Hailey och Jag i skolan



Cheerleaders på rallyt



Bry och Hailey med sina tröjor



Napa!



Match



Brooodiiiii, världens sötaste unge



Den tyska utbytesstudenten, Marieke, som inte ville vara med på bild men det fick hon ändå vara



Shoppppping.

Nu måste jag göra något annat, hejhejhejhejhejdå


Kommentarer
Postat av: Hanna

Carolina! Du verkar ha haft en sån jävla, himla tur med ALLT! Jag är så himla glad för din skull, självfallet kommer det att vara ups and downs men du tar det med en klackspark för du är bäst som vanligt. Jag ville bara säga det, SSP9 rullar på och är som det är men det fattas två stycken guldkorn och det känns lite tomt för det. Men jag är glad så länge ni har det bra och du verkar ha det fantastiskt bra. Puss min rara böna!

<3 Finsken

2010-08-31 @ 17:14:46
URL: http://blackrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0