8 AUGUSTI

Tillbaka i huset efter helgen på husbåten nu då och kul va det! Massa människor och jättevarmt. Alla här klagar på värmen och på solen och säger att vattnet är kallt (vi snackar nog 25+) och då säger jag såhär, åk en vända till Sverige så kommer ni vara tacksamma för det här. Nä men vi har åkt wakeboard, vattenskidor (inte jag pga mitt lilla jävliga knä) och ring! Tyvärr gick de lite vilt till på ringen då vi flög av högt upp i luften och på något sätt fick min ena värdssyster ett jack strax över ögonlocket och troligen av min flytväst i farten... Stackars stackars aj aj.

Nu, bränd i ansiktet, sitter jag här och snart kommer en kompis över hit så ska vi nog bada eller så eftersom jag är ensam i stora huset :( tjejerna jobbar och föräldrarna hänger fortfarande kvar på båten!

3 dagar kvar till skola alltså... jätteläskigt. Jag har iallfall någon att åka dit med och att äta lunch med så det inte slutar som på alla filmer då dom får äta på toaletten.
Jaaa mergim, jag är senior!

Nu måste jag kila, hej


Kommentarer
Postat av: Lovisaaaaa

Är det hälsosamt att ha det så bra? Jag är tveksam..

2010-08-11 @ 12:47:51
Postat av: mergim

coooolt med senior sportig_!!!! måste få testa din hatt när du kommmer hem!! skönt att du redan har kopisar som kommer över, puspsupsupsuspou / johnny bravo!!

2010-08-11 @ 15:01:48
Postat av: andreees

jag tror faktiskt du skadade häne mö flit! älakt jort carolina!!!!:(((((((((((

2010-08-11 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0