14 AUGUSTI

Vaknade för inte så länge sen, hur trött som helst efter veckan och igår kväll. Igår tittade jag ju alltså på matchen och efter åkte vi till vår tränares sjuktsjukt fina hus där vi åt mat och badade. Efter vi ätit åkte jag och H och träffade massa människor och det va kuuuuuul! När vi kom hem så somnade jag så fort jag la mig i sängen och sov jättelänge men är fortfarande trött, värt. Drömde förövrigt en jättttttttejobbig dröm, inte på bra humör när jag vaknade.. vet inte varför jag drömmer så, är nog bara orolig för vad som händer långt ifrån mig.

Idag/ikväll ska vi på konsert är i Oakdale så det ska bli kul, hela staden kommer typ att vara där haha. Jag tycker så mycket om det här stället och inte minst familjen.

Finns inte så mycket att skriva om just nu, fick alleldes nyss reda på något som gav mig en klump i magen.
Ellinor jag håller alla tummar jag har och det kommer att lösa sig. Jag är så arg och så ledsen för din skull men du klarar allt tjejen!







Bilder från när vi var vid husbåten

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du behöva gå om ett år när du kommer tillbaka till Sverige?

2010-08-15 @ 10:01:16
URL: http://livingthegoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0