2 AUGUSTI

Idag är det alltså måndag vilket innebär att det är sista dagen i New York... Jag vill inte åka härifrån. Det har varit så kul och gått så fort. Om alla veckor kommer gå lika fort som den här är jag ju hemma för snart!

Igår gjorde vi inte så mycket, vi hade historialektion med en helt sjuk lärare hahaha, så nu kan jag lite iallfall. På eftermiddagen skulle vi åkt till stranden men det regnade så dom tyckte inte att det va en bra idé. Istället åkte vi till en stor Mall för att shoppa (igen, illa) och jag, Caroline och Ellinor gick och fick manikyr för 9 dollar så nu är vi så fina så. Vi va där i några timmar och sen åkte vi tillbaka i den gula skolbussen. Partybusseeeeeeeen även kallad.

Idag har vi inte gjort så mycket, här är klockan snart halv 11 och vi har ätit frukost och fyllt i lite lappar om lägret. Nu har vi individuella samtal och nu ska man packa också, usch. Vi håller även på att tvätta (VUXENPOÄNG) och hänger lite i loungen fram till det att jag har samtal 10.45.

Ikväll blir det "showwwww" och vi har haft två grupper under hela lägret och vi har haft tävlingar för att samla poäng. Ikväll ska vi alltså ha "finalen" och party så vi får väl se hur det går. Får se om jag får ner alla grejer i väskan utan övervikt....

Imorgon bitti klockan 5 går bussen mot flygplatsen och sedan vidare till San Fransisco 10.15. Lite nervös eftersom jag ännu inte fått någon information om min nya värdfamilj och det känns ju bra eftersom jag ska flytta dit imorgon, hmmm.

Iallafall, allting är bra jag lever och mamma och pappa, jag ringer er lite senare när jag fått veta mer om familjen vilket jag borde få snart!

Lite bilder från dagarna lägger jag också upp:









Hejhejhejhejhejhej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0