16 AUGUSTI

KLART jag blev sjuk!! Överlevde ändå dagen på något sätt men det var knappt, kan knappt prata vissa stunder. Kan inte stanna hemma eftersom det är tufft nog att hänga med som det är och att missa vore inge bra alls så därför lär jag släpa mig till skolan imorgon med. Skolan blir lite lättare för varje dag men det tar nog ett bra tag innan det känns lätt. Hemma är jag van vid att knappt göra läxor och ändå klara mig med bra betyg, här måste jag lägga hur mycket tid som helst vilket gör att jag känner mig lite halvt dum i huvudet jämfört med hur lätt jag har för skolan hemma..

När jag kom hem från skolan slocknade jag i typ två timmar, mådde inte alls bra. Sedan hoppade jag in i duschen och trots att jag mådde dåligt så åkte vi iväg för att äta middag för att fira min värdmamma som fyllde år i lördags, det va trevligt!! Efter åt vi glass o grejer, inte illa. Nu är vi tillbaka och jag har gjort lite läxor men lite krångligt är det allt men jag får inte få panik för det hjälper inte. Jag har ju faktiskt ett handikapp. Vem hade trott att komma från Sverige skulle va ett handikapp va.

Wellwellwellwell jag är hur trött som helst och ska nog göra sista läxorna sen sova, ska få min mysiga medicin för min hosta och så först bara. Jag orkar inte va sjuk, nu fryser jag jättemycket.

Fick fråga om jag mest är med mina värdsyskon eller med folk från skolan och svaret är väl båda. Eftersom båda tjejerna är i min ålder har jag träffat de flesta genom dom och det är samma människor jag är med i och utanför skolan. Jag kommer bra överrens med mina värdsyskon och är väldigt mycket med dom! Det har bara gått lite över två veckor sen jag kom hit så jag lär få fler kompisar innan jag åker härifrån. (hoppas jag........ he he he)

Jaha och snart börjar min gamla klass 2:an, det gör ju jag med... om ett år..... LADDAAAAA



EY!!! Nico my man



PILLAN. USA-touren gör succé bara så du vet. Oroa dig inte

Puss

Kommentarer
Postat av: muuhammed abdulah

ey bre saknar du andre hillgre nått? han säger till mig varje dag att han känner dig? iezg liudoåpj0fuytw39fj

2010-08-17 @ 12:29:51
Postat av: Victoria

miss extra har slutat blogga :(((((((((((((((((((((

du får ta över kampen mot mobbning istället från henne!

2010-08-19 @ 21:01:23
Postat av: hej

pillan pillan pillan! jag längtar tills du gör comeback turne´n i sommar!! pusspusspuss

2010-08-27 @ 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0