15 AUGUSTI

Då va det söndag igen vilket innebär skola imorgon... Helgen har varit sjukt bra borsett från att jag hostar oavbrutet och känner mig jätteseg. Får inte bli sjuk nu bara!

Igår va vi ju alltså på en konsert och vi kom dit runt 5 någongång och satte oss på gräset och kokade. Vi gick runt och så hängde vi lite i husvagnarna som vissa bodde och stannade i, det gjorde även vi över natten. Sen att vi typ sov på golvet på filtar va ju mindre mysigt kanske. Iallfall, senare på kvällen spelade blandannat Smash Mouth, bääälllllllt. Mysiga människor på det här stället också.

Drömde världens konstigaste drömmar inatt också, jag fattar inte. Drömmer om alla hemma blandat med folk från här och det är så konstigt bara, mycket att ta in eller nåt... Saknar mycket hemifrån, skulle nog inte säga att jag har världens hemlängtan (än) men det är klart att man vissa stunder när det blir jobbigt inte skulle tacka nej till att svänga hem. Jag vill inte åka hem, jag är långt ifrån klar här.

Fick en fråga om jag behöver gå om ett år när jag kommer hem och ja, det behöver jag. Tyvärr.. Om någon har några frågor eller vad som helst är det bara att fråga på!









HEJ


Kommentarer
Postat av: hejjjjjjjjjjjj

vilka är det du umgås mest med än så länge? din värdfamiljs syskon eller människor från skolan?

2010-08-16 @ 12:54:16
Postat av: mette

fina bilder på dig lillen!!!! :) förlåt att jag inte svarade på ditt sms inatt men jag låg och sov, skolan börjar idag! skype ikväll???? :) pussss

2010-08-18 @ 08:19:43
Postat av: EElin

vad gör du i usa? :)

kan du inte svara i ett inlägg? :)

2010-10-11 @ 07:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0