15 DECEMBER

Heeeej.

Är på riktigt bra humör och har äntligen tagit itu med min stökiga garderob. Visst är det skoj med en walk-in-closet men det innebär också golvyta att slänga alla kläder på...

Idag har varit en lite jobbig dag eftersom vi startade våra finals idag. För er som inte vet så är det slutproven som täcker allt vi jobbat med sen augusti. Lite tuffft att komma ihåg bara. Idag klockan 7.40-9.40 så tog jag psykologiprovet och fick 152/170 vilket väl är helt okej, inte helt nöjd men men. Från 9.55-11.55 tog jag engelskaprovet vilket var snäppppet svårare.
På tal om engelska så hade jag ju min debatt förra veckan. Jag och en annan tjej debatterade mot två andra tjejer om laglig ålder för att köpa och konsumera alkohol i 20 minuter och jag trodde jag skulle svimma när jag stod där uppe. I Sverige är jag aldrig nervös för att gå upp framför klassen och redovisa men det är en annan sak när det är på engelska och du måste formulera dig perfekt för att få fram din åsikt. Hur som helst så gick det hur bra som helst och vi fick reda på dagen efter att vi vann! Sen fick klassen också rösta fram dom två bästa debatterarna i klassen och jag blev en av dom. Knäpppt.

Imorgon är det dags för finals i aerobics och art vilket kommer bli en lite enklare dag än idag och fredagen som kommer. Fredagen är läskig då jag U.S. History (fattar ingenting) och AP Government. Jag ska också transferra ut från min aerobics klass och gå in som T.A (Teacher Assisant) i ytterligare en art-klass. KALAS!

Två dagar kvar sen jullov, äntligen. På lördag kommer mina "bröder" hem och är hemma över julen också, kul kul.

Nu måste jag sova! Godnattttt.



Gammal bild från Halloween, Dustyn, Jag och Daniel

Kommentarer
Postat av: Farmor '

2010-12-22 @ 16:32:03
Postat av: Farmor Anna



Carolina, jag har nu läst alla dina inlägg och sett på de fantastiska bilderna!! Vad roligt du har!! Jag önskar dig och din familj en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!



Här har vi nästan en halv meter snö och runt -20C. Njut av din sommarvärme.

2010-12-22 @ 16:35:26
Postat av: Farmor och Farfar

Vi önskar dig allt gott under 2011!



GOTT SLUT OCH GOTT NYTT 2011!



2010-12-31 @ 11:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0