2 DECEMBER

GE MIG ETT K, 

GE MIG ETT A

GE MIG ETT S

GE MIG ETT S

Ge mig ett jag är kasssss på att skriva. Jag som va så duktig i början.. Det har hänt för mycket för att kunna komma ihåg det också. Har iallfall hunnit med Mexico vilket var sjukt roligt! Trist att det är över nu bara... Lite halvtrist att gå från att hänga på stranden till att sitta och frysa en i skolbänk i ett 10 gradigt Oakdale igen. Oh well, jag hatar att det börjar bli kallt men ser så mycket fram emot jullovet, haha vill ut ur skolan. Innan det efterlängtade lovet kommer har vi däremot alla finals, SÅDÄR kul.

Har längtat ganska mycket hem på sistone men allt är bra, har bara en svacka tror jag. Jag önskar att någon kunde ge mig en smäll varje gång jag sitter och tittar på en massa gamla bilder från hemma, det gör ju ingenting bättre precis. Får mig bara att inse hur bra människor jag har där hemma och hur mycket jag saknar dom. Bara 6 månader kvar nu ungefär.. Vet inte om det är en bra eller dålig sak. Förstår fortfarande inte hur jag någonsin ska kunna lämna det här stället.

Snart är det äntligen helg och jag känner att det kommer bli en väldigt lugn helg eftersom jag har varit dödstrött hela veckan. Imorgon efter skolan ska jag och Lindsay till the Mall och jag ska leta födelsedagspresent till min värdsyster och även julklappar och födelsedagspresenter att skicka hem till min familj. Jag tror jag måste köpa lite kläder för att klara den här kylan också, det är svinkallt. Lite kul att jag egentligen är van vid 15- den här tiden på året i Sverige men att jag klagar när jag har 25 grader varmare än det. Haha jobbigt.



OAKDALE, cowboy capital of the world.. (hahaha, nja)

På lördag ska vi åka heeeela vägen bort till Sac State för att titta på vad som kommer att bli mitt allra sista footballgame kanske någonsin... Vi är i final och vinner vi på lördag vinner vi divisionen. They betttter win.

Söndag är nog nått jultjofffs, skoj skoj skoj. Idag har vi plockat ner typ 30 kartonger juldekorationer så snart lär huset va redo för jul. Inte länge kvar till lovet, nästa vecka med en halvdag och veckan därefter med tre halvdagar och sen är vi out för 3 veckor, SKÖNT.

Hur som haver havet, jag ska nog sova nu. Ladda för heeeeeeelg!



Mexiicooo. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Du är inte kass. Du skall inte ha dåligt samvete för att du inte skriver, även om vi väntar på dina texter. Njut av din tid i Oakdale, den tar snart slut och då kommer du att SAKNA den!! Var så säker!! Sverige är kallt och även där vi är. Du har det varmare!



Julen blir också en ny upplevelse. Hoppas att laget vinner serien!!



HA DET BRA!!

2010-12-03 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0