31 DECEMBER

Hej och hå, sista dagen på året. Hela året har gått så sjuuuuuukt fort och nu är jag också halfway done här i Oakdale. Känns lite knäppt. Inatt hade jag nog världens verkligaste dröm att jag var hemma och satt i ett klassrum på Norra Real med SSP9 och kände mig så hemma. Vi hade latin (bahhhh) och även fast jag kände mig så hemma så hade jag gråten i halsen hela tiden eftersom jag ville åka tillbaka till Cali..... jag trodde på riktigt att jag va hemma men sen så vaknade jag. Det har ialfall varit ett bra år men jag hoppas nästa blir snäppet bättre.

Nu har jag precis vaknat, 12.40... och ska väl upp och duscha och sånt där. Idag är det ju nyårsafton så vi får se va kul som händer ikväll! Ni får ju nytt år typ 9 timmar innan mig så ha så kul ikväll, typ 2 timmar kvar!

Inte så mycket mer att säga just nu, jag saknar er så myckettttt.




Hailey, Lindsay, Josefin (svennnnsk) och jag.

GOOTTTTT NYTTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0