5 DECEMBER

Fortfarande stört att det redan är december. Imorgon är det exakt 6 månader till min beräknade hemresa... bläk. Oakdale börjar bli kallt, det är nog runt 10 grader nu vilket jag tycker är svinkallt (jag vet att jag har blivit bortskämd med värme) och alla juldekorationer har börjat. Vårat hus är redan pyntat men mer ska upp och nu är det bara två veckor kvar i skolan.
Helgen har varit lugn. I fredags efter skolan åkte jag, Hailey och Marieke till vårt hus och hängde ett tag och julpyntade i väntan på att Lindsay skulle bli klar i skolan. När hon va klar kom hom och plockade upp oss och vi åkte till the Malllll och kom inte därifrån förrän strax innan 10. Haha streesssssss.

När vi kom hem så va vi så trötta och orkade inte göra något utan vi hängde med Hailey och Spencer till midnatt och sen gick jag och la mig strax efter, helt slut. Sov till 12 dagen efter och sen var jag tvungen att masa mig upp och hoppa i duschen för att göra mig iordning inför att åka heeeeela vägen till Sacramento State för att titta på the football game. Haha lång resa dit men tillslut hittade vi fram. Lagom till vi skulle gå in på det stora stadiumet så började det regna men redo som vi var så tog vi upp våra paraplyn och satte på oss luvorna. Äntligen började det och vi var bra ibörjan men tyvärr vann vi inte... Trist men dom gick längre än någon någonsin trott så vi va inte allt för ledsna. Lång resa hem och när vi kom hem så åt jag och Hay och sen somnade vi.

Idag vaknade jag vid 11 och gick upp för att skypa. Skypade väl halva dagen fram tills jag tyvärr va tvungen att slita mig... Vi skulle på julkalas med vänner. Det va trevligt och nu är jag hemma och ska göra lite läxor..

Som sagt, lugn helg och jag hoppas att veckan går fort! Vill ha jullov snart.

Lägger in lite mix på bilder. Godnattt världen



Jag och gullegullekatten



Hailey och jag. Hon fyller 18 år imorgon förresten... har fixat jättefin present. Ni får se sen



Brody och jag, världens gulligaste unge



Haha, gosssssh



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0