26 JULI


Jag kommer ihåg när jag sa att, nu är det ett år kvar. Nu är det inte ett år, inte ens en månad och inte heller en vecka. Nu är det EN DAG kvar och jag vet inte riktigt hur jag borde känna. Inte särskilt stressad, inte nervös (än) och packat har jag inte heller gjort, BRA!!
Lite jobbig kväll, träffade mina fina för sista (nej inte sista men det känns nästan så) gången. Jag vet att det kommer gå fort men ni är ju så jävla bra, klart det är jobbigt.

New York på tisdag och sen vidare till det som alltså kommer att vara mitt hem till i juni någongång, Oakdale i Kalifornien. Nu har jag höga förväntningar på Kalifornien, är det inte som på TV blir jag besviken!

Det här med blogg är nog egentligen inte min grej men jag lovar att jag ska göra mitt yttersta för att försöka skriva om vad som händer, för er som undrar (hej mamma och pappa!). Det där med Skype har jag också hört är kul, blir nästa projekt!

Nu ska jag sova och sen ska jag vakna och då ska jag göra något vettigt av min sista dag i Stockholm, kanske vore det en bra idé att packa!!! 23 kilo...... dom är väl för generösa.

Godnatttttt
 XOXO (bara för dig mette)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0