27 JULI

Jag borde sova mer än någonting annat. Ska alltså upp om typ 3 timmar, önskar mig själv lycka till!
Det går inte riktigt att förklara hur det här känns. Sjukt konstigt ungefär, jag har nog inte fattat det än. Ni vet hur svårt det är att packa för en-två veckors semester? Tänk då att få ner hela livet i en väska på 23 kilo. På något konstigt sätt har jag alltså klarat den nästintill omöjliga uppgiften och nu står väskan där i hallen och bara väntar.

Ja, jag har ju då tillbringat halva kvällen på vågen och ena stunden har väskan legat över 23 kilo och sen packade jag om och ur och det slutade på nått jättekonstigt sätt på 18,9 kilo så då slänge jag i massa godis i väskan. Bra att ha tänkte jag! Så det blir övervikt på Arlanda imorgon äter jag bara upp det. HUR smart?

Nu måste jag verkligen sova, det här funkar inte. När jag skriver nästa gång är jag i Ameeeeeeeeeeeerika!!

Godnatttttttt!!


Kommentarer
Postat av: andreeeeee

Nu känner jag ju en california gurl!;D coooooooooooooolt! ha det bäst bästacarolina!!<3

2010-07-27 @ 10:46:31
Postat av: felicia

det var ju mest för att jag är så sjukt pro på att packa som du fixade väskan!!!! hoppas du har det fint bebis

2010-07-28 @ 11:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0