31 JULI

Klockan är 06.50 och jag har redan varit uppe i en timme och snart ska vi till frukosten för att sedan hoppa på en gul skolbuss för att åka in till Manhattan och till 5th Avenue. Vi bor i Bronx vilket ligger en bit utanför själva New York City.

Det är jättefint väder idag och jag hoppas det håller i sig. Det roliga är att vi går och klagar på hur varmt det är när vi om några dagar ska till nästa ställe vilket kommer vara ännu varmare. Nej jag ska inte klaga, det är nog inte så varmt i Sverige. Eller?

Det går sjuuuuuuuuukt segt att ladda upp bilder och vi ska äta nu så jag fixar det ikväll. Och pappa, jag vet inte om du såg mitt sms men det är själva laddsladden till datorn det är fel på, inte adaptern. Måste fixa!
 
HEJ


Jag saknar er redan

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Såg ditt SMS och en ny universalladdare som vi hoppas passar är på väg till dig i CA!

2010-07-31 @ 15:50:15
Postat av: mergim

jag e så avundsjuk på dig gumzi!

2010-07-31 @ 17:49:22
Postat av: Stephanie

Och jag saknar dig redan!

2010-07-31 @ 19:04:42
Postat av: annnnnonym ;)

har dina nya vänner också bloggar :)?

2010-07-31 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0