14 NOVEMBER

Hej hej hallå hej hej.

Dålig uppdatering som vanligt jag vet, men har verkligen varit igång hela 4dagars-helgen. Helt slut nu haha. Så vi slutade skolveckan i onsdags och vi hängde med lite folk på kvällen, kul var det! Tidig morgon på torsdagen då Hailey hade fotbollsträning medan jag åkte hem och forsatte att sova ett tag, jag menar vi gick upp innan 8. Vaknade upp vid halv 11 och började göra mig iordning för.... SAN FRANCISCO!

Vi (Jag, Hailey, Lindsay, Bry och Marieke) kom iväg vid tyyyppp halv 1-1 och då började vår långa resa mot dress-shoppingen i San Fran. Vi körde till the Bart-station där vi bytte till tåg som skulle ta oss hela vägen in till city på 50 minuter. Strax efter två var vi framme och började på Macy's och gick vidare och jag kan inte räkna hur många klänningar vi provade sammalagt. Jag har och hade redan min klänning och skor så jag tittade mer på smycken och sånt där. Många timmar senare lämnade vi den häftiga staden för att återvända till Oakdale vilket vi gjorde vid 10-halv 11, låååång dag.

På fredagen tog jag det lite lugnt för att senare på kvällen åka mot skolan där vi hade football-game eftersom vi gick vidare till play-offs. Vi VANN och efter matchen så åkte vi och köpte massa gott och åkte hem till Marieke för att titta på skräckfilm. Alla va heldöda och det slutade med att vi stängde av filmen efter en halvtimme eftersom alla däckade, hehe.

Lördagen innebär en ytterligare shoopping-trip för smycken då jag inte hittade några i San Fran som kändes riktigt 100. Jag hittade däremot det perfekta halsbandet och örhängena så nu är jag goood tooo goo. Laddade också upp med två bikinisar eftersom vi åker till Mexico om en vecka och typ 7 timmar. AAAAH!!!

Idag så tittade jag på tjejernas fotbollsmatch och svettades ungefär ihjäl då jag misstolkade vädret och satte på mig uggs, jacka, tjocktröja och hela pakeket. Det va typ 30 grader.... Jag är nästan redo för vintern nu va.

Nu borde jag sova... Lägger in en liten sneakpeak på mitt halsband. Jag vill att den här veckan ska gå sååå fort.



Love itttt. Godnatt

Kommentarer
Postat av: undraren

jag ska åka till usa och plugga ett år , och ja undrar ifall du bor med någon mer än din värdefamilj, alltså en annan student ?

sen undrar jag ifall du hade carlifornia som första handsval och när du sökte ?

tack på förhand !!:)

2010-11-16 @ 09:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0