21 NOVEMBER

Godkvälllllll.

Just nu sitter jag i min säng och hade egentligen tänkt att ta en nap eftersom vi lämnar Oakdale klockan 3 inatt. Det går dock inte...... Inte trött och alldeles för uppspelt. Kom igen, M E X I C O.
Packa borde jag ju också men det går inte det heller... JAJA.

Såååååå, igår var alltså formal och det va KUL. Orkar inte skriva så mycket så jag lägger in massa bilder istället. Ni som har mig på Facebook kan se en massa där.











--------------------------------------------------------------------------------------------











Lite bilder.
Vi hörs nog när jag kommer hem från Mexicoooooo. PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria Hirvonen

Vad fin du är!

Ser ut som att du har himla roligt.

Ta hand om dig! Kram

2010-11-25 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0