4 NOVEMBER

SO FAR:



TO GO:




Helt. Sjukt. 100 dagar sen jag åkte hemifrån och jag slutar aldrig förvånas över hur fort tiden går. Idag är en sån dag då jag saknar er så så så så så så så så mycket.

Vet inte vad jag ska skriva om, ska sova och se om det är lite lättare imorgon med alltihop. Jag ska inte ljuga för er, varje dag är inte lätt. Det var nog det här mamma menade med "Det som inte dödar, härdar". Jag kommer fasen klara allt efter det här. Försök själv att vara utan familj och dina vänner i 314 dagar så ska vi se. (Jag har familj och vänner här också, jag är inte helt utfryst om det lät som det hahaha)

Lite nyfiken, har ungefär exakt lika många läsare varje dag. Vilka äääääääär ni? Haha telll me.

Godnattt.


Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Vi följer dina inlägg med stort intresse. Farmor Anna får också ibland kopior på dina texter. Vi som läser inläggen känner för allt positivt du får uppleva tillsammans med den nya familjen, vännerna och skolan. Du utsätts också för olika utmaningar, som att vara utan dina svenska omgivingar. När nu tiden går så fort kommer du snart att vara tillbaka till "vardagen".

2010-11-05 @ 08:00:52
Postat av: Mamma

Mamma läser. Troget. Du klarar allt! Glöm inte Winston Churchill: Never, never, never give up.

Puss/Mamma

2010-11-06 @ 02:44:41
Postat av: louise wahlström

wiiieee jag läser!

2010-11-07 @ 18:13:55
Postat av: andreeeeee

jag läser alltid din blogg när jag kommer hem från skolan och tänker på dig:) <3

2010-11-09 @ 14:58:02
Postat av: linnis

jag läser din blogg på söndagar! då sitter jag jättelänge och läser och kollar bilder på facebook, då känns det nästan som vi umgås :))

2010-11-21 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0