7 NOVEMBER

Gooood kväll.

Söndag idag och jag ska gå och lägga mig så fort jag skrivit klart det här inlägget, måste ju komma upp imorgon... Hur som helst har jag haft en gryyyyyyyyyyyym helg vilken började i fredags med ett football game mot det som tydigen är/var våra värsta värsta rivaler - Sonora. Utan problem vann vi (woooho) och det va fest på planen efteråt eftersom vi blev v.o.l champions. Innebär att vi spelar play offs vilket i sin tur innebär att det inte är slut på säsongen riktigt än, braaaa. Jag kommer sakna matcherna när det är över... blä.

Efter matchen åkte vi till en kompis med massa andra människor vilket var hur kul som helst. Vi (Jag, Hailey, Lindsay) lämnade strax innan 12 och åkte hem till Lindsay där vi stannade över natten. Vår plan var att vakna upp tidigt (haha lycka till redan där) eftersom vi skulle åka till Stockton för dress shoppping och hockey match!! Vi lyckades inte riktigt komma upp 9.30 som vi hade planerat och inte heller lämnade vi Oakdale 11.30... Hehe mer 1. Efter typ 30-40 minuter var vi framme i Stockton och åt lunch på Panda Express, väldigt gott. När vi ätit klart började vår jakt.... Formal dresses.

Vi va inne och provade klänning efter klänning efter klänning. Hittade en fin på Macy's och la undan den för att köpa den senare om jag inte hittade någon annan. På väg till Dillard's såg vi en helrandom affär och gick in för att kika och där hängde min klänning. Den är väldigt simpel och svart med puff men jag ska klä upp den med skorna (som jag köpte strax efter) och smycken. Vi provade mer klänningar men jag va nöjd med min fina. Can't waaaaaaait. 2 veckor kvar....

När vi va klara, eller när vi inte kunde stanna längre (vi blir nog aldrig klara), så åkte vi emot Hailey's pappa där vi skulle droppa av våra saker för att börja göra oss i ordning för hockey matchen. Vi åt pizza och sen gav vi oss av till matchen. Min första hockeymatch någonsin och vi hade hur kul som helst, mina favorittjejer det där. Vi fick se några fajter och mål, wohohoho. Matchen blev följd av spontanbowling och jag.... förlorade.

Kul helt fylld av massa roliga saker och en massa bilåkande, gahhhhh. :) Jag SKA ta mitt körkort när jag kommer hem haha.

Lägger in lite bilder från helgen och liten sneeek peeeeeak på mina skor... Klänningen får ni se om 2 veckor när jag ska ha på mig den.









Och skooorna.... hehehe. Jag älskar dom




Godnattisssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0