20 OKTOBER

Hellllå. Jag vet att jag inte uppdaterat på jättelänge men jag är bara lite less just nu. Jag lovar att skriva något fint i helgen och lägga in lite bilder från senaste tiden!

--------

Fick en fråga,

Postat av: emiliaaa

tack för ditt svar! :) Hur mycket kostade din resa? Såg att man måste pröjsa ca 70 000 för att åka till usa. jeeesus



Svar: Såååå lite så!Hmm, jag skötte väl inte direkt den ekonomiska delen men jag skulle nog säga att det ligger upp emot 100 000 kronor, inte riktigt säker.

STS hemsida står det:

En termin 2011 Höst 60450

Jag tror dock det tillkommer mer grejer för visum och hela det där paketet, men ja det kostar en del. Om man vill åka på förberedelsekurs i tex New York som jag gjorde så får man ju pröjsa för det med. Det finns dock stipendier och sånt där man kan få genom organisationen. Sen måste man stå för fickpengarna också så sammalangt blir det ju mer.

--------

Jag saknar er där hemma ganska mycket just nu men här är det, som vi säger-

It's all goooooooooooooooood.



Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0