24 OKTOBER

Ville bara börja med att säga att jag om en månad... är jag i Mexicooooooooo. Jag längtar längtar längtar.

Annars då? Söndag idag, hela dagen faktiskt. Sov hos tvillingarna igår så imorse åkte vi hem hit och jag och Hailey satt i mitt rum ett tag och tittade lite på klänningar till formal. Sen bäddade jag ner mig i min säng och tittade på film och sov lite och jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt.
Nu måste jag göra mina läxor innan jag somnar igen... Borde typ duscha också.

Helgen har varit riktigt bra och igår shoppade jag massor eftersom det börjar bli kallt här, spöregnat idag. Jag tog bara med mig sommarkläder hit så jag kände att det var dags att ladda garderoben med lite long sleeeves.
Hur som helst, lägger in lite bilder. Kanske borde göra en videoblogg? Haha, ta bloggen eeeeett steg längre. Vad tycker ni?



Lindsay, Marieke, Hailey, Jordan och jag innan football game



Hailey och jag



Jag, Lindsay, Jordan, Hailey och Marieke på det regniga football game:t. Jag stannade i 10 minuter haha



Alla mina favoriter





Linds och jag.

Hejjjjhopp. Fråga på om ni vill veta något, jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogga!!!!!!!!

2010-10-26 @ 01:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0