4 OKTOBER

Har inte uppdaterat på ett tag, har haft fullt upp. Iallfall, helgen efter en VARM vecka har varit bra. I fredags hade vi homcoming footballgame, körde över dom och vann överlägset. Efteråt så var jag med lite folk sen sov jag hemma hos Kelsey and Cassandra. I lördags så åkte vi till Santa Cruz, stranden! Jag hade inte varit där förrns igår och efter en lång bilresa var vi framme. Vi va på stranden, gick och åt och lite så och senare åkte vi hemåt. Kul dag! På kvällen träffade vi lite människor och gjorde egentligen inte så mycket, men kul var det iallfall.

Så, måndag idag. Vaknade upp tidigt utan att ha sovit alldeles för mycket vilket resulterade i att jag knappt kom upp. Satte på datorn och plötsligt ringer det på Skype..... Mette Holmlin. Och då dog jag lite!!! Min lilla mettis, har inte sett hennes ansikte på över 2 månader och jag kunde inte hålla tårarna inne. Jag saknar dig så mycket så mycket så mycket ska du veta.
Var iallfall tvungen att slita mig efter ett tag för att åka till skolan. Gjorde allt jag kunde för att hålla ögonen öppna under förmiddagen och avklarade ett sk Benchmark test i Engelskan, vilket gick... okej. Tror jag. Vid lunch raceade jag och Cassandra till McDonalds och körde drive-thru och åkte tillbaka till skolan med mat till Kelsey som stannade i skolan under lunchen. Himla roliga tjejer det där.

Klarade av dagen utan att somna och åkte sedan hem och det dröjde inte länge förrns jag däckade. Vaknar upp utan en aning om vad klockan är, tittar och ser att den är 6.10. Vi skulle på fotbollsmatch 6.30 så jag går och väcker Hailey som också somnat. Haha. Trötta tjejer idag alltså! Borde nog sova nu så vi slipper samma sak imorgon.

Måste fixa nytt med telefonen imorgon eftersom jag knappt har täckning i mitt eget hus och att jag får meddelanden flera dagar senare osv. Kass tele!!! Men det ordnar jag imorgon.

Ska bli lite bättre på att uppdatera känner jag. Har bara inte haft lust... eller tid. Jag lägger in lite blandade bilder iallafall.

Onsdag:





Bry och jag.



Cassandra och jag.



Class of 2011. Haha på en skala 1-10, är vi en 11a



Våra coacher haha.



Lindsay och jag.







Efter matchen (som vi vann överlägset den med), middag på Denny's!

Fredag - Homecoming football game:



Marike och jag.



Jo, vi kan väl säga att vi vann. Överlägset.

Lördag - Santa Cruz:



Lindsss!



Massa svenskar!



Det va lite bilder iallfall,nu måste jag sova.

Godnatt Sverige, vi ses om ungefär 245 dagar. Haha godmorgon på er förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0