6 OKTOBER

Bahhhh, hur trött som helst. Borde. Sova.

Inte mycket att skriva om idag, bra dag hursomhelst! Lite test och prov nu i dagarna eftersom första "quartern" är slut på fredag och då sätts första betygen. Har förövrigt hållt min första muntliga presentation inför klass och det gick helt okej, bortsett från att jag blev nervös, något jag inte är ofta alls. Har noll problem med att redovisa hemma men det känns som att min engelska blir kass när jag pratar inför många människor.

Redan torsdag imorgon och det känns som att det kommer bli en bra dag. Nu ska jag sova, vill kunna komma upp imorgon.



Ling Ling hahaha, knäppppa tjejen. Känns nästan som jag känt människan hela mitt liv när jag i själva verket bara känns henne i 2 månader och 3 dagar haha.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0