15 SEPTEMBER

Godkvällllll. Jag har precis avslutat min historialäxa och är nu hur trött som helst. Dom senaste dagarna har det varit full fart, tränat två-tre gånger per dag. Har ju aerobics varje dag där vi springer, boxas osv och nu har vi även börjat med powder-puff träningarna som förövrigt är hur kul som helst. Jag ska spela corner vilket är den personen som ska stoppa recievern från att fånga bollen. FRÄNT. Matchen är den 26 september om jag inte minns fel, hur laddad som helst.
Sen på kvällarna har jag tränat fotboll och idag var vi och tittade på varsity-killarnas fotbollsmatch där dom vann med 4(?)-0. Duktiga är dom iallfall!

Har inte hänt så mycket mer förutom att det tydligen har kommit en till utbytesstudent till vår skola och den här gången en SVENSK kille. Har inte sett honom än men nu är inte jag den enda sweeedien på Oakdale High School.

Nu ska jag duscha, sen sova eftersom klockan börjar närma sig halv 12 här... Jobbigt att jag ska upp 6.30 imorgon också.



Godnattttttttttttt. Puss

Kommentarer
Postat av: felicia

tänker du på world trade center då????

2010-09-16 @ 14:07:00
Postat av: Vickaaaaaaan

hörreduru, nu tänker du helt knas. såvida du inte drog av ditt korsband INNAN mig så har inte du ditt jubileum förrän den 26e. jag drog av mitt den 20e.



<3

2010-09-18 @ 00:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0