21 SEPTEMBER

Okej nu kör vi ett litet inlägg här för att fira(??) att jag har varit iväg ungefär 7 veckor vilket förövrigt är helt sjukt, det här går alldeles för fort. Blir ledsen bara av att tänka på att jag måste åka härifrån någongång.

Så det har inte hänt så mycket senaste dagarna, helgen va lugn och nu är skolveckan igång igen. Dagarna går så fort! Skolan går tusen gånger lättare nu. Det är fortfarande lite krånligt men inte i närheten av hur krångligt det var de första dagarna i skolan.

Igår så gjorde jag absolut ingenting efter skolan vilket var ganska skönt. Jag och Hailey fixade våra pärmar med bildkollage, lägger upp en bild så får ni seeeee. Idag så hade vi powder-puff träning men jag frös mest, börjar bli lite kallare här nu... Okej vi har fortfarande runt 25-30 på dagarna haha. Jag ska nog inte klaga!! Matchen är iallfall nästa onsdag, PEPP PEPP PEPP! Har förresten lärt mig att kasta en amerikansk fotboll. Det är INTE så lätt som det ser ut, att få till snurren och allt. 
 
Efter powder-puff så hade vi fotbollsträning men jag var inte med på grund av mitt söta, gulliga, fina knä. Iallfall, Jag och Cassandra tittade på varsity-tjejernas volleybollmatch och dom vann mot Sierra.

Inte mycket mer att säga, onsdag imorgon och det betyder skola + powderpuff. Nu måste jag sova för jag är helt slut!



Min pärm!



GODNATT, see you soon then (från Dear John hehehehehe jag såg den häromdagen, så fin film. och snygg är han också)

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej, gryyyym blogg!! Vad är powderpuff? Och hur har du gjort för att kunna åka utomlands och sådär. Har du tagit hjälp av din syv eller nått.. kan du inte göra ett inlägg och berätta hur allt gick till när du skulle bli utbytesstudent (om det nu är det du är :P) Kram

2010-09-23 @ 15:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0