25 SEPTEMBER

HEY.

Klockan är strax efter ett och jag sitter just nu ute vid poolen och steker lite. Det är ungefär 90 degrees om inte mer, skönt! Imorse åkte jag, Lindsay och Hailey till ett ställe för att shoppa lite grejer inför homecoming-veckan, då vi har olika teman varje dag. Såhär ser det ut:

Måndag: Tarzan-theme
Tisdag: Disneytourist-theme
Onsdag: Number-theme (då vi ska ha på oss våra powderpuff kläder, vi har matchen på onsdag! Jag är num¨mer 28..)
Torsdag: Class-theme (Freshmen, Sophomores, Juniors och Seniors har sina egna teman och vi Serniors har Alice i underlandet)
Fredag: Spirit-theme

Vi hann inte med så mycket utan jag köpte bara en hawaii-skjorta för turistdagen och en leopardgrej för tarzan-dagen. Om ett tag kommer Lindsay och hämtar mig och då ska vi iväg och köpa lite mer grejer och sen ska jag följa med henne och köpa Homecomingklänning eftersom hon är TOP 5 på nominerade.

Hursomhelst, igår var vi på footballgame, bortamatch. Sjukt kul kväll och vi vann!! På vägen hem stannade vi på In-N-Out, så sjukt sjukt sjukt gott, och sen åkte vi hemåt. Lägger in lite bilder från matchen också.

Nu ska jag ut i solen igen, jag är blekis.



Fooootballl!



Kelsey och jag!





Favorittjejer

Fick en fråga om hur allt gick till när jag skulle bli utbytesstudent, lovar att svara på den i ett senare inlägg! 

Hejdååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0