27 SEPTEMBER

Idag har jag varit borta i exakt 2 månader! Läskigt fort.
Bra bra bra dag med snygga kläder hahaha. Jag lägger in bilder och låter dom tala för sig själva:



Cassandra, Hailey, Jill, Kelsey, Jag



Kelsey och Jag woooohooo



Tvillingarna och jag





Syssster och jag



Hela jungelgänget



Julieann, Carmenne och jag på Visual Arts



En av svenskarna från Borlänge, Marieke, Lindsay och jag

Just nu provar vi kläderna inför imorgon och jag har magkramp för att jag skrattat så mycket. Ni kommer se mig så ful jag aldrig varit förut,temat är turist.

Godnatttttttttttt, nu ska jag hoppa in i duschen. Lägger in bilder från morgondagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0