28 SEPTEMBER

Godkvällll, här är klockan strax halv elva och jag ska gå och sova. Idag har det varit sjuktsjuktsjukt varmt. Det har varit över 100 grader farenheit, alltså över 35 grader. Tro mig när jag säger att det är för varmt, trodde jag skulle svimma en stund av värmeslag. Känns knäppt att det snart är oktober och att det fortfarande är såhär varmt... Sen kommer den "kalla" vintern som alla pratar om (och älskar, för den delen). Jag ser inte fram emot den! Jaja, imorgon så är det POWDERPUFF GAME! Ska bli huuuuuuuur kul som helst. Imorgon ska vi ha på oss våra powderpuffkläder... Ni kan få liten smygtitt men det kommer fler bilder efter imorgon.













Och inför imorgon......





Höhöhöhö.... Imorgon gäller det.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0