31 AUGUSTI

Heeeeeeeeej. Idag är jag på så läskigt bra humör.

Idag har väl egentligen varit som tidigare dagar men jag vet inte, något som gör mig glad. Gick upp strax efter sex imorse och gjorde mig i ordning för att åka till skolan och började som vanligt med psykologi som jag tycker om väldigt mycket, funderar på om jag kanske vill jobba med sånt där.

Överlevde dom fyra första perioderna och då var det lunch, vi åkte till Burger King men precis när vi kommer dit kommer två megabussar med kamerajapaner och tar över stället. Vi drog en drive-thru och satt i bilen och åt istället. Femte och sjätte perioden gick bra dom med bara att jag fick tillbaka mitt Econ-test och fick 77/100 vilket är ett C... Det är SVÅRT så jag får vara nöjd ändå.

Efter skolan så var vi som alla andra dagar kvar en stund och pratade med folk, en stund senare skjutsade Hailey mig till frisören för att få mitt hår klippt och slingat. Det blev hur bra som helst och nu är jag blondie vilket man måste vara om man är från Sverige enligt folk här. En tjej som jag pratade med idag sa att hennes stereotyp av en svensk var blond, blåögd och lång (??). Okej för blond och blåögd men lång? Vi har väl kortisar vi med.

Efter ett långt besök hos frisören så fick jag skjuts hem och då gjorde jag lite läxor. Jag känner att jag är lite väl ovan vid att göra läxor... Här är det bara att göra, varje varje dag.

Tog en liten paus i skrivandet här för vi åkte iväg i pyjamas och köpte glass på Baskin Robbins eftersom det var billig glassdag idag, 1 dollar för varje scoop. Jag valde Makin' Cookies och Reese´s Peanut Butter Cup och jag säger bara håhåhåhåhå.

Nu ska jag skriva ut min autobiography och sen ska jag gå och lägga mig. Blir nog en bra dag imorgon också! Samma likadana schema, lunch med Hailey, Marieke och Gino och sen middag borta på kvällen.



Mitt hår just nu, lite dålig bild men det är mycket ljusare och lite kortare.

Godnatt alla balla


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gilla! Både håret och humöret. Livet är finfint. För det mesta. Du kanske blivit bättre på att uppskatta det som är bra? Och så tror jag du blir på gott humör av att träna :-D. Puss från ett allt kallare och mörkare Sverige (regn idag :-( ..)

2010-09-01 @ 14:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0