6 SEPTEMBER

Kan inte sova.. förstår inte varför för jag har knappt sovit någonting den här helgen. I fredags var vi som sagt på the football-game och på lördag förmiddag, packade vi ihop våra saker, handlade vi mat och sen drog vi! Upp till Dardanelles camping var det som gällde och jag tror vi kom fram runt 2-3 någongång och började då sätta upp vårat tält.... Mina kunskaper inom det området är SÅDÄR. Förstärkning behövdes.
Efter mycket om och men så var tältet uppe och då hängde vi lite innan vi började grilla våran middag, chili cheese dogs. Kvällen var roooolig och ungefär hela senior-gänget var uppe. Under helgen spelade vi massa kort och spelade volleyboll och sånt där man tydligen gör när man campar (oerfaren campare? mycket). Jag och Hailey bestämde oss för att stanna ytterligare en natt istället för att åka hem på söndag förmiddag eftersom vi var lediga idag. Bra helg, väldigt trött nu för att sova i tält är inte riktigt mitt kall i livet! Skönt att sova i "min" säng, den är hur skön som helst förresten hehehehe. Saknar dock min vattensäng där hemma... Om du ser det här, så saknar jag dig.

Lägger in lite foton och för er som inte har sett det så ligger allt uppe på facebook redan så check it ouuuuuut om du vill veta vad jag gör.



Jag och syster fick efter mycket om och men upp det där tältet. Inte för att vi ens använde det... så fort vi såg resultatet smällde vi upp ett annat tält. Haha.



Jag och mina grabbbbbar. Bra männsikor det här



Shorty, Hailey, Cory, Jag och Johnny. (Carolineeee, you're mighty fineeeeeeee. Gick dom och sjöng ungefär hela tiden)



Jag och min andra sizzzzzy.

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för det tar forever.
Godnatt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0