8 SEPTEMBER

Kom nyss hem från skolan, mitt humör är sådär... Det går så mycket upp och ner just nu. Jag har fortfarande inte riktig hemlängtan men när man är på dåligt humör här, blir det lätt att man tänker att det vore lättare om man var hemma men jag har ju dåliga dagar hemma också, det vet jag ju. Igår och idag har varit lite jobbiga dagar, jag vet bidragande anledningar men det är inget som inte löser sig. Jag får tänka på hur bra allt annat är, värdfamilj, värdsyskon, att jag överlever skolan och att jag har det jättebra. Det här är ingen lätt grej, även fast det är lättare nu än vad det varit så känns allting bara omöjligt ibland.

Nog med det. Idag har jag iallfall gått i skolan som vanligt och favoritklasserna är fortfarnde psykologi och visual arts. Börjar däremot redan tröttna på att det är samma schema varenda varenda dag eftersom jag är van vid variation! Dagarna går däremot oftast väldigt fort och det är redan onsdag. Två dagar kvar till helg!

Igår gick jag i skolan och sen var jag och gymmade, nu ska jag igång. Idag ska jag med till fotbollsträningen och göra det jag kan och testa på lite, laddad. Dessutom signat upp för powder-puff som är om ungefär en månad. För er som inte vet vad powder-puff så är det när vi tjejer, seniors mot juniors, spelar amerikansk fotboll mot varandra. Och nej, inga tacklingar haha då hade jag kolat efter 2. Man har band längst sidorna som man ska dra av vilket då räknas som en tackling. Till det här köper man tröjor och byxor och får sedan trycka massa saker på så det ska vi kuuuuul. Börjar med träningarna nästa vecka för det :)

Idag var det KALLT, runt 75 farenheit, kallt för att vara här. Hade jeans och linne men frös hur mycket som helst eftersom jag tabbade mig lite imorse när jag inte ens kollade ut genom fönstret när jag vaknade eftersom det brukar vara samma fina väder varje dag men idag så icke. Längtar inte till det blir kallare men det gör tydligen folk här, knäppt det där!

Sooooo, det händer inte så jättemycket för tillfället. Skola, träna och äta. Värre kunde man ha det!

Lägger in lite random bilder, enjooooyyyyy.



Kelsey och jag, en av tvillingarna. Dom sitter alltid och skickar massa bildmeddelanden till varandra och det här var en bild vi skickade till Jenna när vi inte hittade henne haha.



Hailey och jag i bilden påväg tillbaka till skolan efter att ha ätit lunch med Lindsay och Cassandra. Pompomsen är med, hahaha jag skrattade halvt ihjäl mig den lilla bilturen.



Söta syster Jenna och jag på the football-game i Turlock i fredags.



Jag, Hailey, Jenna på killarnas fotbollsmatch. VINST



Jag i min seniortröja, laddat!!!



Halvtrött efter att ha sovit i tält.... TVÅ nätter irad



Bry, Hailey, Jenna och jag på rallyt för ett tag sen. Det här är väl dom jag umgås allra mest med

Nu tog det lite slut på bilder, får ta lite flera.

Snart fotbollsträning men först lite läxor... WOOOOHOOOO. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0