9 SEPTEMBER

Kom nyss hem, har varit på photoshooot. Haha nej inte så häftigt, vi tog foton för the yearbook (årsboken) och vi fick ha på oss någon konstig svart sak. Ingen aning om hur bilderna blir men vi får väl se!

Skola hela dagen, ganska bra dag faktiskt. Kollade mina betyg igår och såhär ser det ut just nu:

Psychology - A+
English - B-
Visual Arts - A
U.S. History - A
AP Government - B+

Godkänt efter fem veckor, känns bra!!! En till grej som känns grymt är att jag gjorde min första fotbollsträning igår. Utan smärta. Läskigt såklart men det gick helt okej, kondisen behöver vi ju inte ta upp, men allt annat. Bara fortsätta med gym så ska det här nog gå vägen.

Med träningsvärk ska vi snart iväg till matchen, jag ska titta på. Fredag imorgon! Vet inte riktigt vad vi ska göra men på lördag har vi match och efter ska vi kolla varsity-killarnas football på eftermiddagen. På kvällen ska antagligen alla utbytesstudenter med sina familjer till vår områdesrepresentant och äta middag.

Photoshooten startade med att vi fick hålla en lapp med våra namn och göra ett "funny face". Det här är min och mina värdsystrars specialare, hahaha. Jag körde stenhårt på den.



Sen var jag tvungen att vara seriös. Jag som aldrig i mitt liv lett med tänderna gör det ungefär hela tiden nu, för det gör alla. Man måste ju hänga med haha, annars ser man ut som en suris.



NU: Scrimmage!
Adios

Kommentarer
Postat av: Linnis

Du borde vara riktigt stolt över betygen hörru!!

2010-09-11 @ 02:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0