30 APRIL

Tänkte att jag skulle uppdatera er lite medan jag sitter i skuggan och tar ett break från solen. Tänkte även att jag skulle göra er lite avundsjuka genom att berätta att det är typ 30 grader idag och det lär det vara ända tills jag åker hem ungefär. Har solat hela dagen och vågade till och med doppa fötterna i poolen. 36 dagar kvar här... fy fasen jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Tror jag, eller jag vet inte. ??????

Vad har hänt på sistone då? Jo min familj va ju här och det va superkul. Väldigt konstigt att se dom igen dock... Efter 9 månader liksom.
Just nu har jag spring break men vi är inne på sista dagarna nu och om jag ska sammanfatta vad jag gjort hela lovet så kan ni gå tillbaka till de första meningarna på inlägget.

Nästa helg så är det... PROM och jag blev frågad för typ 2 veckor sedan av Daniel och i am very excited. Har fixat klänning och allt det där så ni ska få se bilder, jag lovar. (värsta långklänningen)

Nä nu ska jag ut i solen igen, bjussar på en bild hehee.



Ha en kul valborg nu, spåra lagom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0