5 APRIL

Vilken terrrific tuesday. Idag var det varmt igen, precis som igår. Det ska hur som helst bli kallare nu framåt helgen... blä. Här går vi i klänningar kjolar shorts och linnen och får världens fulaste bränna av våra track-uniforms. Inte illa om jag får säga det själv!

Helgen som var hade inte allt för mycket att bjuda på utan vart rätt lugn. Vi va lediga fredag och torsdag hade jag ju track tävling så jag sov i princip hela kvällen och natten. På fredag morgon gick vi (jag och Lindsay) upp tidigt tidigt för åka till San Francisco för lite sightseeing och såklart... shopping. Dagen var hur lyckad som helst och vi hade rooooooligt. Vi kom hem ganska sent men åkte och hängde med våra kompisar ett tag innan vi åkte hem för att sova. Tog en sovmorgon på lördagen och tog naps varannan timme resten av dagen, har knappt sovit på två veckor..

Dagarna går långsamt men snart är det helg och då är det dags för Oakdales årliga Rodeo!! Haha, det jag har väntat på ända sen jag fick höra "Oakdale - Cowboy Capital of the World". Hela helgen kommer det va rodeofest och jag är redo med hatten och bootsen. Njaaaa, men det ska nog bli spännande.

Är lite arg också. Igår på träningen så skulle jag hoppa lite höjdhopp och precis innan jag skulle hoppa så tvistade jag knät och det knakade lite och imorse när jag vaknade, kunde jag knappt gå. Det som är lite illa är det är mitt "bra" knä så jag hoppas verkligen att det blir bättre. Jag H A T A R mina knän. :) Nu kan jag inte tävla på torsdag.. Kul.

Jag kan fortfarandre inte fatta att jag får träffa min familj nästa vecka... Efter nästan 9 månader. (AHh vilken hjärnsläpp jag får, jag vill skriva: i'm so excited, och I can't believe that it has been that long. allt på engelska låter så mycket bättre.) Jag får tänka på mycket när jag skriver och pratar svenska. Hursomhelst så ser jag fram emot det väldigt väldigt mycket och det är sjukt att jag äntligen ska få träffa dom.

Nä nu är det dags att sussa. Solen gör mig trött!



Nattttis


Kommentarer
Postat av: de vet du

du är så jävla snygg!

2011-05-15 @ 03:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0