1 FEBRUARI

Sitter här och försöker skriva en engelskauppsats om grekisk mytologi och nej, det är inte min grej alls. Grejen är den att jag inte skulle ha några problem att skriva den om jag fick skriva på svenska, jag kan ju formulera meningar så mycket bättre..... bahhh. Och min lärare vägrar ta hänsyn till att jag är inte är från här, hon förväntar sig exakt samma från mig som från alla andra och snart börjar vi med shakespeare... Den blir kul på engelska.

Jajajajajaja, bra dagar idag och igår. Tror mest det är för att solen är ute nu för tiden!! Vill ha sommar.  Efter skolan idag så tog jag och Marieke en lååång promenad till hennes frisör eftersom vi utlänningar inte kan köra bil, haha. Det va ganska skönt att gå för en gångs skull, det händer inte allt för ofta.

Nu ska jag gå och lägga mig... Fortsätter med engelskan imorgon. Ska köpa massa saker till min Me-Book som vi gör nu på vårterminen, en bok om mig. Ja, Me-Book, det förstod ni nog.... Haha.

Förresten så..... fick jag ett mail häromdagen som bekräftade att jag åker till HAWAII den 16 mars!!!! Det ska bli hur kul som helst. Jag och Marieke åker genom organisationen med andra utbytesstudenter och är där i en vecka och jag är so exciteddddddd.



Jag och min man

Kommentarer
Postat av: Andree

Uppdatera bättre Carro!!! Saknar dig BaJs myckeee ju!:(

2011-02-10 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0