10 FEBRUARI

Jättefint väder hela veckan, track har startat och går jättebra, det är torsdag och jag är ledig imorgon och på måndag, det blir inte så mycket bättre än såhär. Jag är på världens bästa humör just nu hehehehe.

Har massa att skriva men det är alldeles för mycket för att ta just nu. Jag ska ta en dusch, ja det är vad jag ska göra!! Lägger in lite bilder iallfall.



Marcus och jag i Art



Kan väl inte direkt klaga på vädret... Gått i sandaler och flipflops i veckan



U.S. History idag.... vad jag och scott sysselsatte osss med



AHhh jag älskar det här, typ för 2 timmar sedan



Marieke. Vi satt och kollade lite på fotbollsträningen, hon kör traacckkk hon med :)

Nu: duschen
Hejjjjjdå, ska försöka uppdatera i helgen


Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Vi ser fram emot dina uppdateringar. Njut av läget!

2011-02-11 @ 07:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0