10 JANUARI

Heeeeeej. Klockan är tjugo i fyra och jag har precis kommit hem från en joggg (BRA CAROLINA)!! Kan ha varit bland de första gångerna jag rört på mig på ett tag haha... Måste sätta igång nu för nästa vecka har vi konditionsträning varje dag. Jag ska konditionera med fotbollstjejerna men som jag berättade kommer jag inte kunna spela fotboll pga mitt korsband, istället ska jag köra track. Blir nog sprintttt!

Idag har jag iallafall varit i skolan och det va som vanligt, ganska roligt. Blir en kort vecka eftersom vi åker upp till Spokane, Washington på onsdag efter skolan för att hälsa på Cory och Joey, mina värdbröder. Båda mina värdsystrar har sökt in till colleget, Gonzaga, så dom ska träffa folk från skolan och sånt där. Annars ska vi på basketmatch vilket är stooooort där uppe. Måste klä min varmt bara... Dom har ju typ Sverige-klimat där... USCH.

Nääää nu ska jag titta på TV och göra absolut ingenting, hejj hoppps. Puss puss



Gaaahhhh jag vill ha sommar så jag kan hoppa i.

Kommentarer
Postat av: andreee

saaaknar dig gumman uppdatera bättre ;) lovee<3<3

2011-01-12 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0