17 JANUARI

God kvälll, eller god morgon för er.

Känns som en söndag eftersom vi var lediga idag. Skola imorgon.. känns sådär.

Hur som helst, jag ska inte klaga. Jag har inte varit i skolan sen i onsdags eftersom vi drog direkt efter skolan till flygplatsen för att hinna med vårat plan som skulle gå 5.35 och mycket riktigt, gjorde. Vad vi inte visste när vi lyfte var att vi 20 minuter senare skulle vara tvugna att vända om. Detta eftersom det plötsligt började lukta hemskt illa och de visste inte vad som var fel på planet så vi var alltså tvugna att landa i Sacramento igen... Det visade sig att vi hade sugit in en fågel i motorn och det var därför det stank. PERFEKT, eftersom vi hade en connectande flight i Seattle 3 timmar senare. Fasen tänkte vi, det här lär väl ta oss en timme extra och OJ vad jag hade varit glad om det hade varit fallet. 5 timmar senare var vi, efter mycket om och men och gratis matkuponger, påväg mot Seattle. Eftersom vi hade missat två plan till Spokane, var vi tvugna att övernatta i Seattle för att åka vidare nästa morgon... Tur att jag hade roligt sällskap.
Inte alltför glada så steg vi upp tidigt nästa morgon för att åka vidare och vi kom fram i Spokane, äntligen, klockan 11. Joey kom och hämtade oss och några minuter senare var vi vid hotellet. Vi vände egentligen bara eftesom vi skulle iväg och köa till basketmatchen vi skulle se senare på kvällen, ja dom köar från typ 10 till 6 för att få bra platser. Vi stod där någon timme och efter det drog vi tillbaka till Joeys hus och hängde lite.
Basketmatchen var sjukt häftig. Vi stod i student sektionen och h e r r e g u d vilket drag. Ska försöka fixa videon från min värdpappa. Vi gick på två matcher under tiden vi var där, bara dom får mig ju att vilja gå där.

Under helgen så hade vi BBQ i Corys hus och vi träffade alla deras kompisar och rumskompisar och fy, 6 collegegrabbar i ett hus, jag behöver nog inte ens förklara hur det såg ut. Det var iallfall en mycket rolig helg och vi gick en rundtur runt skolan eftersom mina värdsystrar förhoppningsvis börjar där till sommaren! (villl också...)

Nu borde jag verkligen sova eftersom jag ska upp om en liten stund. Jag slänger in lite bilder så skriver jag nog mer imorgon eller så, ska bli bättre på att uppdatera.



Jenna, jag och Hailey på basketmatchen. 500 platser reserverade för studenter, de va galet.



Ca. en timme före matchen. Alla studenter i likadana tshirts.



Haha jobbig vind när jag gick på flygplanet. Flygvärden skrattade så att han kunde knappt stå

Måste sova, godnatttt alla fina
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0