19 JANUARI

AUGUSTI:



Min första helg och vi var ute på husbåten. Saknar värme! Skar även upp min värdsysters ögonlock omedvetet när vi va ute och åkte ring, OM jag kände mig hemsk. Jag kände ju henne knappt!



Konsert och vi va alla lite brunare än vad vi är nu. Vääääldigt kul kväll men det var efter det som jag fick luftrörsinflammation.. lyckat.



Min första football match någonsin och jag förstod inte en regel, nu fattar jag lite mer haha. Trist att football säsongen är över..



Vi åkte till Napa, "Vinstaden" på fotbollscup.



Vi gjorde våra seniortröjor inför alla footballgames och rallyn.



Baksida.. "Sweedie" som är mitt smeknamn, ungefär. Haha



Framsida.


SEPTEMBER:



Var på födelsedagskalas hos vår coach.



Åkte upp till Dardanelles och campade i två dagar. Det finns en första gång för allting.. jag tror jag duschade i två timmar när jag kom hem.



Football games varje fredag. Jag och Jenna i Turlock



Första gången jag "hung out" med Lindsay och nu är hon en av mina närmaste här



Va på STS-träff för utbytesstudenter.



Roliga kvällar med syssster.



Alla luncher.. På den tiden när man kunde gå i klänning och ändå svettas ihjäl



Fotballgames, fotballgames, fotballgames



Mera football, bortamatch



Började träna inför powderpuff men jag och Marieke (utbytesstudent från Tyskland) tröttnade och gick och tog lite bilder haha.



Provade tye-dying för första gången och hade röda händer i en vecka. VÄRT!!



Resultatet, coool.



Homecoming week börjar! Tarzantema var dag 1.







Turist-tema!



Dags för powderpuff.. Vi hade våra kläder på i skolan.



Bry och Jag innan the big game.



On a scale of 1-10, we're an 11. Eftersom vi går ut 2011



Efter matchen som vi vann ganska överlägset



Efteråt gick vi alla till Denny's och åt.


OKTOBER:




Såhär va erat väder...



Medans vi njöt av det lite varmare vädret. Bara LITE



Vi åkte till stranden i Santa Cruz med alla svenskar som hälsade på.



Satt ute vid poolen om helgerna och efter skolan, här med lilla Jackie.



Dagen med stort D då jag bröt mitt löfte med mamma, jag satte på mig utsvängda jeans. Och hade på mig dom. Hela. Kvällen. Förövrigt en sjukt regnig kväll som gjorde att vi lämnade football matchen efter 10 minuter dyngsura.



En av mina absoluta favoritbilder. I min värdsysters gamla bil som inte finns längre efter att hon var med om en olycka men inget hände, tack och lov.



Halloweeeen!


NOVEMBER:




Vi åkte till Stockton och gick på hockeymatch.



... och åt en massa glass.



Hittade mina skor till Formal.



Alla människor kom till vårt hus innan Formal och tog massa bilder.





"Familjen"



MEXICO!! Sjukt rolig vecka.



Vi åkte till San Francisco.


DECEMBER:





Roliga kvällar med bowling, lasergame osv.



Lindsays svenska kom tillbaka och vi gjorde en massa tillsammans. Upptäckte att det är apsvårt att gå från svenska till engelska.

Och ja, jag har mer bilder från jul och så men dom är inte uppladdade och jag tänkte gå och lägga mig och januari har jag ju redan berättat lite om. Här fick ni iallfall ett låååångt inlägg, till och med två. Så godnatt, puss puss

Kommentarer
Postat av: Alma

Brutalt snygga skor!!

2011-01-22 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0