19 JANUARI

AJ aj AJJJJJ, vilken träningsvärk. Jag tror aldrig jag har varit i så här mycket smärta pga träning och det kanske inte är så konstigt, har knappt rört på mig sen jag kom hit pga mitt knä. Nu kör jag iallfall konditionsträning med fotbollslaget så att jag kan komma ivform för track. Vi kör massa sprinter, trappor, stegar, långdistans, abs, rumpa och hela paketet. Idag är alltså dag 2 av cirka 3 veckors träning, jag kommer va fit! (och in pain) 7 februari börjar jag med track på riktigt, taggat. Det kanske är värt att knappt kunna röra sig för att komma i form och tappa lite snabbmatsvikt man gått upp.

Imorgon har jag däremot inte träning eftersom vi ska till San Francisco för att kolla på Gonzagas basketmatch så lite skönt ska det bli iallfall... hehe. Det ska bli skoj.

Kan inte fatta att det snart är februari, det var ju nyss jul? Den här terminen går redan alldeles för fort. Snart är det väl april och då kommer min familj och sen hela maj är ett skämt för oss seniors med massa aktiviteter hela tiden och vi ska ha graduation practice i fyra dagar för att lära oss hur vi ska gå (?) haha. Sen 27 maj är det över.. Tiden har aldrig gått så fort som den gör nu. Det ligger nog något i att tiden går snabbt när man har roligt.

Har blivit kass på att ta bilder också så jag ska verkligen bättra mig. Det är trots allt det jag kommer ha kvar när jag inte är här längre så jag ska sätta fart redan imorgon, haha.

Vet verkligen inte vad jag ska skriva, fråga om ni vill veta något annat så fortsätter jag nog bara såhär.



Här är alltså planen vi tränar på varje dag nu...





Här kan ni se lite av skolgården, allting är utomhus som ni ser. Inte klasserna då, men mellan klasserna går man mellan olika byggnader.



Det här är vår "maskot" eftersom vi är Oakale Mustangs.



By night sådär, en gammal bild från powder puff.



Hela campuset, halvstor sådär.

Det är lite kul att kolla tillbaka i arkivet på gamla bilder från mina första veckor här.. ska nog göra en liten månad för månad tror jag! Kanske på en gång eftersom jag egenltigen vill sova men klockan är typ 8 och om jag går och lägger mig nu lär jag va för trött imorgon (blir alltid svintrött om jag sover för länge).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0