23 JANUARI

Bra. Helg. !.

I fredags efter skolan hade jag konditionsträning och efter det så hängde vi lite hemma innan vi åkte iväg och kollade på basketmatch på våran skola vilken var mot våra rivaler Sonora. Vi vann matchen och efter det va vi med lite folk och det var en rolig kväll!
På lördag morgon var det till att gå upp ganska tidigt och göra oss i ordning för att åka mot San Francisco. Vi kom dit runt 12 och jag måste säga, vilket väder. Blå himmel och skinande sol, det var nästan för varmt att gå med t-shirt. Vi gick runt på en matmarknad vid hamnen och tog massa bilder och åt. Efter ungefär tre timmar var det dags att bege oss tillbaka till bilen för en liten tripp över till San Francisco's Universitet för.... Gonzagas basketmatch! Jag som aldrig i mitt liv tittat på basketmatcher har sett 4 inom 1½ vecka, haha. Det är riktigt kul faktiskt, iallfall när det är live.

Jobbigt intensiv (jag tror jag satt här i två minuter för att komma på vad intense hette på svenska, pinsamt) match som dom tyvärr förlorade... Blä. Hur som helst var det kul med Hailey, Bry, Marieke, Rob och Karen och på vägen hem stannade vi på en italiensk resturang. GOD mat. Vi kom hem runt kvart över elva och alla fyra crashade på en gång efter en lååång dag.

Sovmorgon imorse och efter en pizza och en dusch åkte jag, Lindsay och Marieke iväg för att hitta kläder inför denna vecka som är homecoming weeek! Teman är:

Måndag: Music
Tisdag: What Not To Wear
Onsdag: Fresh Prince in Bel Air
Tordsag: Theme, Kicking and Screaming (film)
Fredag: Spirit

Vi hittade en massa fula kläder så den här veckan blir intressant.. Haha. När vi kom hem så satt jag och Marieke ute i det wonderbara vädret, idag igen. Vi bestämde oss för att ta en liten prommis i solen och efter någon timme kom vi hem igen. Hon stannade ett tag men sen fick vi skjutsa hem henne och hennes cykel eftersom de va mörkt ute. När vi kom hem fick jag världens godaste middag och nu är det snart dags att sova. Ganska lugn helg men myyycket bra!

Det vill inte att lägga in bilder så jag ger upp nu, ni får bilder imorgon. Godnatt och hejdå



Den enda bilden dom lät mig lägga upp, haha. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0