30 JANUARI

Helgerna går alltid för fort.. I helgen har vi iallfall varit i Monterey, vilket ligger vid kusten typ tre timmar iväg. På fredagen gick vi på vårt Homecoming game, basket, och vi vann den matchen. Brrrraaa bra bra. Efter det åkte några av oss till en kompis och bara hängde.

På lördag morgon gick vi upp tiiiidigt för att åkte till Monterey av den anledningen att min värdpappa var utsedd till Coach of the Year i distriket. Jag tror de flesta av oss sov hela vägen dit och när vi kom fram så gick vi runt bland massa fotbollstånd och fick gratis kakor och sånt kul, jag klagar inte. Vid 12 var det dags för lunchen där vi fick god mat såsom sushi (!!!!!!!) som jag inte har ätit på 6 månader. För gott nästan. Sedan fick vi i alla fall se Rob uppe på scen och hålla ett litet tal om hans karriär som tränare.
Efter det så gick vi på promenad längst hamnen och det var väldigt väldigt fint. Vi åt lite kanderade äpplen och senare gick vi in till lilla staden för att äta middag. Jag åt seafoooood och de va gott det med. På kvällen gjorde vi egentligen ingenting, vi barn somnade typ 10, haha.

Idag vaknade vi vid 9 och gick och åt crêpes till frukost, nutella och banan... mummmma. Känns som jag bara skriver om mat.. men det är typ det enda jag gör, äter alltså. Jag gick ju inte upp * kilo från ingenting, hehehehe.
Efter det så gav vi oss av mot stranden och även fast det regnade lite så var det sjukt fint. Jag lägger upp bilder, lite lättare än att förklara.



Halva laget och Rob, coach of the year. Grattis "pappa", haha.



Bry, Jenna, Hailey, Brody och jag vid hamnen.





Hamnen, så fint.



Jag och en hund på en surfbräda, haha.



Vid havet, stoooooora vågor.



Det satt ungefär en miljon fåglar på stranden så vi tänkte vi skulle störa dom lite.



Resultatet...

Det går för långsamt att ladda upp bilder men ni fick se lite iallfall, nu ska jag duscha.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0