6 JANUARI

Januari, sjukt! har ju knappt uppdaerat runt jul men ska fixa lite bilder från allt julfirande snart.

Ligger i min säng efter en lång dag, nämligen första dagen i skolan efter det typ 17 dagar långa lovet. Jag behöver nog inte ens säga att det var väldigt svårt att komma upp 6 imorse efter att ha vaknat upp mellan 11 och 2 dom senaste dagarna. Tung morgon men ändå lite kul att komma tillbaka till skolan även om jag träffat alla ungefär varje dag, haha. Lite schemaändring för den här terminen då jag har två Art classes i rad vilket är kuuuuul. Slipper äntligen aerobicsen.

Det är stört hur mycket lättare det var att blogga i början då allt va helt nytt och kul, nu är det min vardag.. Det är liksom mitt liv. Som idag när jag och Hailey skojbråkade som i vi alltid gör så kom min värdmamma och sa "You sound just like sisters" och jag måste verkligen säga att det är det sjukaste. Det är som att hon är min syster. Jag tror nog att det kommer bli jobbigast att lämna henne, och familjen.

Dom senaste veckorna har varit ganska jobbiga och jag har längtat hem mer än vad jag gjort hittills. Jag har haft ett bra lov men vissa saker här gör mig galen. Jag tror nog alla sett dom där High School filmerna där alla är jättefejk och tro mig, det är så. Jag säger inte att alla är det men det är på riktigt det scenariot där någon säger att "I LOVE YOUR SHIRT" och så fort dom vänt ryggen till så "It's so ugly". Jag har haft lättare att ha killkompisar eftersom jag inte direkt är den som älskar drama, haha. Hur som helst har det varit lite jobbigt och är fortfarande men jag får se framåt, jag har fem roliga månader framför mig med massa saker. Som t.ex. nästa vecka åker vi upp till killarnas college i 4 dagar och innan jag tar "studenten" här så kommer jag att hinna med saker såsom Prom, Disneyland, besök av familj, sommmmar och sol och en massa mer.

Hmmm, jag borde verkligen sova. Jätteskönt att börja på en torsdag faktiskt, då slipper man lida sig igenom en hel vecka på en gång och slutar imorgon istället. Imorgon blir det nog en tripp till Modesto för att se på "The Scrappers" vilket är ett band med mina tre kompisar som ska uppträda på ett ställe.

Nä nu blir det sova. Jag ska verkligen börja uppdatera mer...



Hailey och jag i China Town när vi va i San Francisco häromdagen för att besöka San Francisco State College vilket förövrigt va helt sjukt coolt. College här är så mycket häftigare.



På beachen i San Francisco. Bry, Hailey, Jag, Jenna.



I looooooooooooove you sisssssy.

GODNATT, exakt 5 månader från idag så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0