15 MARS

Bara två veckor sen jag skrev, no big deal. Vad gör jag nu? Jo jag packar... Vart ska jag? Jo HAWAIIIIIII.

Jag är alldeles för taggad och vill bara åka åka åka. Lite halvläskigt med det som varit men det ska nog gå bra iallfall. Ser fram emot en busy vecka med fint väder och roliga aktiviteter. Det känns lite overkligt, Hawaii liksom.

Hur som helst så ska jag upp om 5 timmar och det ser jag ju fram emot... hehe. Men som jag sa så känns det som en bättre anledning att gå upp än för att gå till skolan. Lite lätt och lagom. Packningen går ju verkligen inte bra och det här får mig att stressa lite över hur det ska gå om 10 veckor när jag packar för att åka hem, det kommer ju vara omöjligt. Jag har alldeles för mycket grejer..

Tror jag fått med allt nu även fast jag inte kommer använda hälften av det. Men tänk OM.... hehe.

Nu måste jag sova lite, jag tar inte med datorn så jag tror nog vi får höras när jag kommer hem.



ALOHAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0