1 MAJ

MAJ? Hjälp.

Jag borde verkligen sova men jag måste skriva av mig lite känner jag. Har äntligen blivit klar med min me-book vilket är ett projekt vi har haft i några månader där vi skulle göra en bok och skriva massa om vänner, familj och sig själv. När jag satt och kollade igenom alla bilder från första dagen upp till nu så fick jag nästan tårar i ögonen när jag tänkte på att jag bara har en knapp månad kvar.
Tanken på att jag ska packa ihop allt det här och säga hejdå till min "familj" och alla mina vänner, skrämmer livet ur mig. Under de här nio månaderna som varit har jag träffat världens bästa människor och det har utan tvekan varit de bästa månaderna i mitt liv. Typ min familj här, jag träffar dom varje dag. Det känns som att jag har känt dom hela mitt liv och det kommer bli så konstigt att inte ha dom omkring varje morgon när jag vaknar.

Jag tror ingen förstår hur sjukt det här känns. När jag kom hit i augusti så kände jag ingen och nu, har jag några av de bästa vännerna jag någonsin haft vid mig. Det har varit jobbigt emellanåt och vissa dagar hade jag hoppat på planet direkt om jag hade kunnat men det har varit så värt det. Jag skulle lätt göra det igen.

Om 26 dagar är jag graduated från high school och då är det 10 dagar kvar till jag sitter hemma i Stockholm igen. Jag är nästan lite rädd att åka hem för jag vet att det inte är som när jag åkte. Jag ser lite fram emot det men jag är verkligen inte redo att åka hem än, det blir jag nog aldrig.

Någonstans önskar jag att jag hade fått världens sämsta familj och vänner så att det vore lättare att åka. Allting är så bra här just nu och jag vill inte ens tänka på att jag snart åker hem. Faaasaasen.

Jaja, idag har varit en bra dag och vi har supersuperväder här just nu. Imorgon ska det bli typ 30 grader och strålande, helt okej. Redo för en vecka och sen är det dags för prom!

Slänger in lite bilder också, bara för er.



Jag älskar dom här människorna



Grabbbbarr.. Jag vet inte ens vad jag ska säga haha



Mina fina tjejjjoorrr

Nu laggar bildgrejen så jag tar det som ett sign att jag ska sova nu.

Pusss och godnatt, snart ses vi sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0