18 MAJ

2 inlägg på en dag, imponerande va? Tänkte ge er en liten update på vad som händer såhär 20 dagar innan jag sätter foten på svensk mark igen. För första gången på 10 månader... Saknar ni mig??????

Jag har världens skummaste känsla just nu. Jag vill inte alls åka hem. Jag saknar er jättemycket och så men det här känns som hemma och själva tanken på att packa ner allting jag tittar på just nu, i det här rummet, i MITT rum, skrämmer mig. Jag hatar hatar hatar att säga hejdå och har alltid gjort. Amerikanerna kommer få se en crybaby snart. Så snart.

Hur som helst så händer väldigt mycket just nu eftersom vi är inne på slutspurten av high school. Alla seniors ska snart splittras till olika stater och städer och troligtvis, (kanske förhoppningsvis), aldrig träffa varandra igen. Vi ska lämna in böckerna nu i dagarna och nästa vecka är det bara graduation practice hela veckan. Nästa fredag klockan 8 min tid, 5 på lördagsmorgonen er tid, så tar jag amerikanska studenten.

Imorgon är det tidig morgon som gäller för att åka och lämna in några böcker och sen en hel skoldag innan jag åker iväg med en del av track-teamet för det som kan komma att bli mitt sista track meet i mitt liv, men förhoppningsvis inte. Vi vann alltså våran league och mitt relay-team fick "All Leage Champions" vilket betyder att vi var obesegrade genom hela ligan. Vi har gått vidare till Sections vilket är ganska stort och imorgon är Section Finals vilket avgör om vi går vidare till Masters vilket är innan State Championship vilket är mot folk i hela Kalifornien. Så vi har gått ganska långt men det kommer bli riktigt tufft imorgon.

Annars så vet jag inte, vädret är kasst och ingen hajar någonting. Ska bli lite bättre imorgon har jag hört så jag håller tummarna. Imorgon ska jag hålla ett föredrag om min närmaste framtid och vad jag ska göra. Självklart ska jag berätta om Norra Real och också skillnaderna mellan svensk och amerikansk skola... Som natt och dag.

Nu ska jag sova. Puss och puss



There we go.



Jag kommer att sakna track så mycket....



Mitt fina 4x100 relay team. Jag startar, Courtney (vänster) är andra, Justina (mitten brevid mig) är tredje och tillslut har vi min Me'cheee (höger) som avslutar det hela.



Min tysk...

Godnattt


Kommentarer
Postat av: ELSA

JAAAAG SAKNAR DIG!!!

2011-05-19 @ 21:27:45
Postat av: ELSA

JAG SAKNAR DIG!!!!

2011-05-19 @ 21:30:29
Postat av: Andre

Saknar dig massa babyyy!

2011-05-25 @ 09:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0