18 MAJ

Jag vill inte åka hem. Inte ens tre veckor kvar och ja, jag vill inte ens skriva om det just nu. Jag vill inte prata om det, tänka på det. FY blä och hej kom och hjälp mig. Nä nu har jag tråkigt så jag tänka vara en sån där rolig bloggare som gör alla dom där listorna så here we go.

Idag har jag haft en jättedålig morgon men en bra dag. Jag hade träning och tog en nap efter, som varje dag.
Imorgon ska jag uppleva min sista riktiga torsdag i Oakdale High School och sen åka iväg till section finals i track, håll alla tummar ni har.
När jag vaknar imorgon kommer jag önska att jag gått och lagt mig tidigare kvällen innan. Alltid.  
Jag är bra på att övertänka saker... eller vad fasen. Overthink, vad heter det på svenska?
Jag är dålig på äta frukost. Äta i övrigt är jag riktigt bra på, faktiskt.
När jag borstar tänderna så packar jag väskan, sminkar jag mig och gör allt annat på samma gång.
När jag bakar äter jag upp smeten och så vart det inget kvar.
Jag gillar mat, glass, usa, mina vänner
När jag var liten ville jag bli vetrinär eller pilot, inte längre. Nu har jag ingen aning.
Jag lyssnar på musik hela hela tiden. I love
Den bästa känslan är när man känner att "om jag dör nu så dör jag lycklig".
Den värsta känslan är ÅNGEST, jag hatar att ångra saker. Att vara oomtyckt också, can't handle it.
Kärlek är när man inte kan sluta tänka på någon(/t). Betyder det att jag är kär i mat?
Nu ska jag hitta en annan lista att göra såhär med, no lifer - jaaaaaavisst!!

---------

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad (OBVIOUSLY)
Favoritgodis: Surt eller Reese's
Är det nåt du absolut inte äter: Saltgurka, leverpastej
Kläder just nu: Träningskläder fortfarande. Spandex, sportbh, tshirt.
Musik just nu: Home by Edward Sharpe & The Magnetic Zeros
Vad sa du senast: We had practice for like 20 minutes
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag är inte tvungen till något
Sommarplaner: Komma hem, fylla 18, resa, leva livet
Fisk eller badkruka: Fisk om det är varmt i vattnet, annars badkruka.
Saft eller alkohol: Saft är ju godast
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: SOL inget annat
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Solglassisar, musik och Mette
Spelar du nåt instrument: Nä jag är inte musikalisk
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla, hatar mornar
Sparare eller slösare: S.L.Ö.S.A.R.E utan tvekan
Bästa film: Vet inte.. finns många.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja det gör jag
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej det va så länge sen
Har du några homosexuella vänner: Tror det, ja
Tror du på mirakel: Ja det gör jag men everything happens for a reason
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Mycket möjligt
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte alla dagar... Men ganska så, ja.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: Promenad, annars kan man ju inte prata ju. Bio är så... tyst.
Är du kittlig: Ja vem är inte?
Snarkar du? Nepp
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Inte så värst nej, jag tror dom är mer rädd för mig
Äckligaste insekten: Myggor
Största svaghet: Kan inte ta kritik, varken bra eller dålig
Det här är jag bra på: Äta, lyssna, skratta, prata
Bästa bok? Jag och böcker kommer inte så bra överrens, alls.  
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Vara osynlig
Vad vill du jobba som? Inte den blekaste.
Chips, morötter eller godis? Morötter med ranch.. annars godis.
Pizza eller hamburgare? Rösjö pizza
Skriver du dagbok? Har gjort men nä, inte on a daily basis.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Pierca öron igen och kanske navel, får se.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Just nu ganska så välstädat men annars... Hatar stökigt dock. Kan inte sova när det är stökigt.
Gungar du på stolen? Nej har ramlat för många gånger för att forsätta.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja men någon behöver putta mig för jag hoppar inte självmant kan jag lova.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja oftast
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? Starkast
Brukar du sola? Ja vad gör man inte för en tan
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej usch
Snusar du? Nej usch
Använder du knark? Nej usch
Kaffe, te eller inget? Båda men kaffe för det ersätter min sömn
Har du en besatthet? Säkert för många.

-----

Jaaa helt onödigt och ointressant men det tog upp ett tag av min tråkiga kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0